دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068

گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
ناموجود
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068
گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068

- لطفا در انتخاب سایز دقت فرمایید.
- راهنمای انتخاب سایز در قسمت عکس ها میباشد.

  • موجودی: ناموجود
  • مدل: FT-11068

گزینه های موجود

گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068 ساخت کلمبیا Fájate 11068 Body cachetero strapless

گن های فاجات Fajate ساخت کشور کلمبیا می باشد. این گن ها بسته به نوع عمل انجام شده یا همچنین ارگان مورد نظر انتخاب می شود. شما با انتخاب این گن ها تنها پوششی برای پوست خود انتخاب نمی کنید بله با توجه به جنس و مواد بکار رفته در آن پوست خود را تغذیه می کنید. این خواصیت درمانی و کمک رسانی به پوست شما در بارها شستن این گن باقی می ماند. باید خاطر نشان کرد که این گن فقط برای بعد از اعمال جراحی استفاده نمی شود چرا که با توجه به ماهیت و بافت آن برای استفاده روزانه، لاغری و … نیز قابل استفاده می باشد.

گن بعد از عمل شکم و پهلو فاجات مدل 11068 دارای دارای زیپ جانبی می باشد. این گن مناسب بعد از اعمال جراحی لیپوماتیک، لیپوساکشن، جراحی پیوند در ناحیه مورد نظر و … می باشد. در ناحیه فاق به علت راحتی به صورت باز می باشد. رنگ این گن به رنگ قهوه ای روشن می باشد. این گن فرم دهی فوق العاده ای را به لطف عملکرد مضاعفی که دارد بر روی کمر و شکم باعث می شود بدن رخ خوبی داشته باشد. در قسمت کمر، دارای ناحیه ای الاستیک است تا لباس همیشه در جای خود ثابت بماند، و در صورت ورزش و حرکات روزانه جابجا نشود. طراحی آن ایده آل است و ظاهر خود را در زیر لباس ، شلوار جین یا شلوار بدون جابجایی حفظ می کند و ظاهری زیبا به شما میدهد.
این گن دارای بند های قابل تنظیم در قسمت بالایی میباشد.

ویژگی ها:

  • دارای زیپ جانبی
  • سایزبندی متفاوت
  • رنگ کاکائویی
  • دارای فاق آزاد

مزایا:

  • فرم دهی به بدن
  • کاهش حداقل دو سایز
  • حرکت چربی های زیر جلدی به بخش های جذب شونده
  • سفت کردن بافت های عضلانی
  • گردش هوای موثر

شرکت مدی لایف بعنوان نماینده فروش گن های فاجات در ایران مفتخر است در صورت هر گونه نیاز به مشاوره از طریق تماس تلفننی یا راه های ارتباطی مانند واتس آپ با ما در تماس باشید. تا علاوه بر مشاوره های لازم در خصوص انتخاب کالای مناسب در خصوص اندازه گیری دقیق و مناسب شما را راهنکایی کند.

گن های بعد از عمل شرکت فاجات ساخت کشور کلمبیا می باشد. این گن ها بصورت ریز بافت و طراحی منحصر بفردی که دارند در نزد مصرف کنندگان جزیی از کالاهای با کیفیت شناخته می شوند. در اعمال جراحی زیبایی شما برای نتیجه گیری بهتر و دقیق تر نیاز به گن های بعد از عمل دارید. اعمال جراحی نظیر پروتز سینه، مامو پلاستی، لیپوساکشن ران، لیپوساکشن بازو، لیپوساکشن غبغب، ابدومینوپلاستی ، جراحی های ترمیمی یا زیبایی پهلو ها و باسن و ... . همچنین در قبل و بعد از عمل جراحی سزارین و یا بعد از زایمان های طبیعی گن های مخصوصی از این شرکت تولید می شود که متوان با نظر پزشک متخصص از آن ها بهره برد.

در گن های جراحی و لاغری Fajat لایه های داخلی از الیاف ویول تکس تشکیل شده است. همچنین ویول تکس (viveltex) شامل چهارماده کاسماکول EMI (Cosmacol EMI)، جینکوبیلوبا (Gingko Biloba)،  جلبک دریایی (seaweed) و ویتامین E  می باشد که در کپسول هایی از جنس  بایو پلیمر قرار دارند.

  • Cosmocol EMI: حاوی مواد معدنی جهت حفظ رطوبت در سطح پوست و جلوگیری از خشکی پوست. همچنین دفع چربی را در سطح پوست تنظیم می کند.
  • Seawead(جلبک دریایی): موجب اصلاح جریان خون و لنف در پوست شده و به کاهش سایز، استحکام پوست و حفظ رطوبت پوستی کمک می کند.
  • Vitamin E(ویتامین E): با خاصیت آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد را خنثی کرده، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد و با خاصیت ضد التهابی  باعث کاهش اسکار جراحی و تسریع روند ترمیم بافتی می شود.
  • Gingko Biloba: نوعی گیاه که باعث تحریک بازسازی کلاژن پوست و تحریک سیستم گردش خون مویرگی و کاهش اگزما های پوستی شده و پوست را استحکام می بخشد.

 

 

گن بعد از عمل شورتی زیپ دار فاجات مدل 11068

مشخصات کلی
رنگکاکائویی
مناسب برایمصارف روزانه، بعد از عمل لیپوساکشن،لیپوماتیک، سزارین، زایمان و ....
کشور سازندهکلمبیا
جنسالیاف ویول تکس

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.
نام
ایمیل
موبایل
توضیحات